צריכים צלם לאירוע? השאירו פרטים עכשיו וניצור איתכם קשר בהקדם!

צילום בוק בת מצווה

ישנן דרכים קלות רבות לעשות זאת ואנחנו יוצרים אלבום מודפס בהתאמה אישית שמתאים לסגנון ולתקציב שלך. מעצב המצגות שלנו הוא גם עורך תמונות מתקדם, כך שנוכל להסיר כל חפץ מעצבן כדי לשמור על הילד בפוקוס במהלך האירוע. כך תוכלו ליצור שלטים ולוחות למסיבה וגם להיות לכם דרך קלה לשימוש, קלה לשימוש ומהנה להחזיר לקהילה, למשפחה ולחברים. אם אתה מעדיף תמונות ממדיה חברתית, פרסם כמה מהתמונות המועדפות עליך בעמוד הפייסבוק או באינסטגרם של פופי סטודיו.

כשאנחנו בוחרים את התמונות והסרטונים הטובים ביותר

אנו מתכננים לתת את אותה תשומת הלב לבר / בת המצווה. טוב לראות את הילד בכיתת העברית שלו, אך לחתונה חשוב גם לדעתי עד כמה אתה קרוב לילד או למשפחה שיש להם בר מצווה. אם אתה יורה ברה"מ עם ילד שיש לו אח צעיר יותר, צלם את האח ברקע. צלם תמונות של ביבי, אבא, אמא ואחיותיהן, או הבוס של אבא, וכן הלאה.

אתה יכול לבחור אם ברצונך להוסיף תמונה לבת מצווה משלך או אפילו תמונה של בת מצווה של בן משפחה. אין לי מושג כמה פעמים קיבלתי את התמונה הזו באלבום שהוא הבחירה הפופולרית ביותר בימינו.

ישנם גם הדפסים נושאיים הניתנים להתאמה אישית כך שיתאימו לאירוע, כולל תמונות בר מצווה, עליונות וחתונות. רבים מלקוחותינו משקיעים גם במוצרים בהתאמה אישית המיוצרים עם תאריך – וכך חוסכים מגנטים.

זהו גם זמן טוב לצלם את ילדכם או משפחתכם קוראים מהתורה – ילדים קטנים אינם יכולים לשבת בשקט במהלך השירות, ולכן זו דרך טובה לשכוח אותם.

צילום זה לוכד את מהות המצווה ומחזיר אתכם למתיקות והכיף של הלילה. דאגו שכל פרט באירוע זה יתפס – כולם נראים נפלא, אנו מתייצבים לפורטרט, והתצלום מחזיר אותנו לאותו לילה מהנה – קריאת התורה בערב.

האם ידעת שתוכל להשיג חבילת צילומים של בר / בת מזאלה עם סרטון בת מצווה ותצלום של ספר הבר מצווה של בנך ב -10 דולר בלבד?

אולי יש לך תמונה מקצועית של החתונה שלך או בר המצווה ששכחת בכונן הבזק שלך? תמורת 1.20 דולר בלבד לחתיכה

תוכלו להדפיס חבילת צילומים בת מזלה בגודל מלא עם סרטון בת מצווה במחיר של 12.99 דולר, בתוספת עמוד נוסף משני הצדדים שהוא רק 1/20 "בכל עמוד.

בעוד כמה דקות תוכלו ליצור ספר תמונות עבור המדף שלכם שמשפחתכם תיהנה ממנו שוב ושוב

אוסף זה, שזמין רק כסט שלם, מבטיח שתקבלו חבילת צילומים בת מזלה בגודל מלא עם סרטון בת מיאזבה שהוא מאופיין בקופסת אלבומים תואמת. עיצובים מותאמים אישית ואלבומים כרוכים הם דרך נהדרת להציג את התמונות האהובות על המסיבה שלך ולהקל על שמירתם ביום או בלילה – ומעלה! כל תמונה דיגיטלית תקבל ספר הוכחה מודפס והעתק של הסרטון תמורת $ 10.99.

לאחר מכן תוכלו לקבוע זמן לפגישה ולדיון על הפרטים של חגיגת הבר / בת המצווה שלכם. לוקח שנים לתכנן חגיגת בת בר מצווה, אז נסו לא לחכות עד שה ברגע האחרון.

יש הרבה מקורות עשה זאת בעצמך באינטרנט

ו- w ה תמיד נמצאים שם כדי לעזור. אם אתה רוצה לוודא שאתה מדגיש רגעים קטנים שאתה אוהב לחיות מחדש, אז אני רוצה שתעשה את זה. יש לזכור כל כך הרבה דברים ביום המצווה, אך אם אתה אוהב לחלוק את עבודתך, יש לנו גם מצגת משותפת של מצגות הבר / מצווה האחרונות שזמינות באתר שלנו.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים